Agencja Rozwoju Regionalnego w Starachowicach we współpracy z Ministerstwem Rozwoju i Technologii oraz US Army zaprasza na szkolenie pt. „Jak zostać dostawcą US Army” które odbędzie się 11 października o godz. 10 00 w auli głównej w siedzibie ARR pod adresem Ul. Mickiewicza 1A, 27-200 Starachowice.
RAMOWY PROGRAM SZKOLENIA “JAK ZOSTAĆ DOSTAWCĄ US ARMY?"
- Jak zarejestrować firmę jako dostawcę US Army.
- Etapy rejestracji firmy w systemach przetargowych.
- Uwarunkowania prawne współpracy polskich firm z US Army w Polsce. (podatki, zwolnienie z podatku VAT od przychodów ze sprzedaży do US ARMY)
- Narzędzia i sposoby wyszukiwania przetargów.
- Rodzaje przetargów i wymogi dotyczące dokumentacji.
- Terminologia w zapytaniach ofertowych.
- Rozliczenia wygranych przetargów.
- Statystyki dotyczące przetargów dla US Army w Polsce.
Więcej informacji pod email: k.kot@farr.pl